Niestety, nie zdążymy dostarczyć tego produktu przed Świętami

E-przyjaciele. Zobacz, co media społecznościowe mogą zrobić dla Twojej firmy.

okładka

E-przyjaciele. Zobacz, co media społecznościowe mogą zrobić dla Twojej firmy.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Ze świecą szukać kogoś takiego jak ona. Amber świetnie rozumie specyfikę mediów społecznościowych i zawsze potrafi wyczuć, w jakim kierunku ewoluują.

Steve Chen,
współtwórca YouTube
Opłaca się mieć wysoko postawionych przyjaciół, a Amber zajmuje bardzo ważną pozycję w świecie mediów społecznościowych. Być może ona nie zostanie Twoją przyjaciółką, ale jej książka lepszą być nie może.

Guy Kawasaki,
autor książek Rewolucyjne pomysły oraz Sztuka rozpoczynania
Amber rozumie, jak ważna jest dla nas wszystkich - osób prywatnych, ale także firm oraz organizacji - umiejętność wykorzystania mediów społecznościowych do budowania relacji z ludźmi tak, by nasze wysiłki zostały uznane za szczere i autentyczne. Sądzę, że jest liderką w tej dziedzinie.

Tony Robbins,
znany na całym świecie ekspert ds. motywacji i przedsiębiorca

Lubię to!

Nie ma Cię w internecie? A zatem prawdopodobnie nie istniejesz. Nie masz profilu na Facebooku albo Twitterze? Zapewne nie posiadasz żadnych przyjaciół. Dziś prowadząc firmę i licząc na jej dynamiczny rozwój, nie możesz pozwolić sobie na brak własnej strony WWW, ale przede wszystkim popełnisz niewybaczalną zbrodnię, zaniedbując media społecznościowe. Niezależnie od tego, czy jesteś blogerem, szefem małej firmy, pracownikiem ogromnej międzynarodowej korporacji, czy aspirujesz do miana króla internetu - to, czego Ci trzeba, by odnieść towarzyski i biznesowy sukces, to zestaw narzędzi internetowych wraz z najskuteczniejszymi technikami ich zastosowania.

Dlaczego ta książka tak bardzo wyróżnia się na rynku? Ponieważ proponuje wyjątkowo skuteczną strategię marketingową - opartą na idei przyjaźni. Jak to działa? Zbierz grupę prawdziwych przyjaciół Twojej marki i pielęgnuj wzajemne relacje w oparciu o szacunek oraz wsparcie. Myśl o odbiorcach Twojego przekazu jak o dobrych przyjaciołach, a potem potraktuj ich tak, jak potraktowałby ich przyjaciel. Możesz nigdy nie spotkać się twarzą w twarz z niektórymi z nich, lecz oni mimo to będą oczekiwali, że postąpisz zgodnie z ustanowionymi standardami przyjaźni. Pamiętaj o autentyzmie. Rozmawiaj z nimi. Słuchaj, co do Ciebie mówią, i nigdy ich nie okłamuj. Już wkrótce z zaskoczeniem odkryjesz, że ten niewielki wysiłek zaskarbił Ci grono oddanych odbiorców i wiernych klientów. Nie wierzysz? Inni już to zrobili!

  • Przykłady udanych kampanii oraz spektakularnych porażek.
  • Zarządzanie odrębnymi kontami serwisów społecznościowych.
  • Tworzenie strategii skutecznych działań w mediach społecznościowych.
  • Prowadzenie popularnych i ciekawych blogów.
  • Metody kontaktowania się z klientami przez własną stronę WWW i komunikatory.
  • Promocja i zasady budowania wiarygodnej marki.
  • Reguły realizowania materiałów dźwiękowych i wideo.

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:E-biznes
  • Format:122x194 mm
  • Liczba stron:224
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788324629190
  • Data wydania:1 styczeń 2011
  • Numer katalogowy:151171

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher