Strategie zarządzania na rynku mediów.

okładka

Strategie zarządzania na rynku mediów.

Nakład produktu jest wyczerpany

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Strategie zarządzania na rynku mediów to wyjątkowo ciekawa lektura. Autorka wtajemnicza czytelników w koncepcje zarządzania, ukazując ich znaczenie dla wielu sektorów przemystu medialnego - telewizji, radia, prasy, branży muzycznej, filmowej i wydawniczej. Każde zagadnienie teoretyczne popiera przyktadami z działalności takich gigantów, jak: BBC, Endemol czy CNN. Dzięki niniejszej książce dowiesz się, jak zarządzać na rynku mediów. Zestawienie teorii zarządzania z kluczowymi zagadnieniami związanymi z przemysłem medialnym sprawia, że ta książka jest godna polecenia szefom spótek medialnych, wydawcom, kierownikom produkcji, studentom szkót artystycznych i ekonomicznych.

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Zarządzanie I Marketing
  • Format:165x240 mm
  • Liczba stron:320
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788326411335
  • Data wydania:22 listopad 2010
  • Numer katalogowy:149158

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher