OPIS
Jak sprawić, aby projekty marketingowe były bardziej opłacalne? Jak dzięki przedsiębiorczemu marketingowi trafić z ofertę do określonej grupy odbiorców? Co zrobić, aby oferta wyróżniała się na tle konkurencji? Odpowiedź na te i inne pytania znajdziesz w niniejszej książce, której autorzy opisują narzędzia i strategie pozwalające zoptymalizować dowolną inwestycją w marketing - od matych przedsięwziąć po globalne projekty. Zaproponowane w książce metody przydadzą się zarówno w matej spótce, jak i w międzynarodowym koncernie. Ta książka umożliwi każdemu uniknięcie wielu błędów niweczących nawet najlepsze projekty! Istotą przedsiębiorczego marketingu jest wykorzystywanie każdej okazji do osiągnięcia zysków dziąki kierowaniu oferty do inwestorów, pracowników, partnerów biznesowych i klientów. Wymaga to odpowiedniego zarządzania sprzedażą i przedstawiania oferty. Niniejsza książka pomaga zdobyć takie umiejętności. Teraz doprowadzisz swoją firmę do rynkowego sukcesu.