OPIS
Przeszkodą w rozwoju wielu organizacji jest niezdolność do współpracy między istniejącymi w nich zespołami. Autor książki radzi zatem skoncentrować się na integrowaniu zespołów, które często działają wewnątrz organizacji jak swego rodzaju silosy zagarniające wspólne siły i środki, zamknięte na współdziałanie, autonomiczne i przekonane o swojej efektywności. Koordynacja działalności przedsiębiorstw to bardzo praktyczny poradnik dla szefów marketingu. Dyrektorzy marketingu, dzięki wskazówkom autora, przełamią negatywne nastawienie wobec scentralizowanego marketingu i wprowadzą międzysilosowe strategie. Dla części firm rozwiązanie problemów silosowych jest kluczem do zwycięstwa, dla wielu - wręcz warunkiem przetrwania. David Aaker po mistrzowsku opisał rolę dyrektora marketingu i stworzył ciekawy, praktyczny podręcznik sukcesu. Autor przedstawia skuteczne rozwiązania, które poprawią komunikację i współpracę między silosowymi jednostkami biznesowymi. Ta książka z całą pewnością zwielokrotni siłę oddziaływania dyrektora marketingu.