OPIS
Pisz i licz - z najpopularniejszymi programami na świecie
- Prostota i elegancja, czyli jak stworzyć czytelny i estetyczny dokument tekstowy
- Operacje podstawowe i skomplikowane, czyli jak Excel może ułatwić nam życie
- Grafika i wykresy, czyli jak uatrakcyjnić wygląd dokumentów
Word i Excel należą do najbardziej znanych i najczęściej wykorzystywanych programów na świecie. Każdy z nas musi czasem napisać urzędowe pismo, wysłać oficjalny list czy zaprojektować zaproszenie. Każdy miewa problemy z obliczaniem podatku, dodawaniem długich serii liczb lub ustalaniem liczby dni pomiędzy określonymi datami. Te dwa proste w obsłudze, a niezwykle przydatne programy są lekiem na takie kłopoty. Pozwalają nam działać wygodnie, bez nerwów i ryzyka pomyłki. Wbrew pozorom nie są też trudne w obsłudze. Wystarczy znajomość kilku podstawowych zasad i sztuczek. Jeśli chcesz szybko je poznać, powinieneś sięgnąć właśnie po tę książkę.
"Word i Excel. Dla seniorów " to pozycja przeznaczona dla osób, które wciąż trochę boją się komputera, ale wiedzą już, że to świetne narzędzie, i chcą opanować obsługę ważnych programów. Dowiesz się z niej, jak uruchomić Excel i Word oraz stworzyć czy zapisać nowe dokumenty. Nauczysz się wpisywać i formatować tekst w Wordzie, zaznaczać go, przenosić oraz wyrównywać. Odkryjesz, jak wstawiać listy oraz grafikę czy tło - i jak wydrukować gotowy dokument. Poznasz najprostsze i bardziej zaawansowane sposoby dokonywania obliczeń w Excelu. Zrozumiesz, jak należy prawidłowo wprowadzać dane i korzystać z możliwości formatowania czy zaznaczania poszczególnych komórek, a także na czym polega idea formuł i jak sprytnie można ich używać.
- Pierwsze kroki w programie Word
- Praca z tekstem
- Zmiana wyglądu i położenia tekstu
- Listy wyliczane i numerowane
- Ustawienia strony
- Grafika w dokumencie
- Drukowanie dokumentu
- Uruchamianie programu Excel 2007 PL
- Aktywacja i zaznaczanie komórek
- Wprowadzanie danych
- Formatowanie komórek i modyfikowanie arkusza
- Tworzenie i edycja formuł
- Wykresy
Najwyższy czas opanować obsługę Worda i Excela!