Niestety, nie zdążymy dostarczyć tego produktu przed Świętami

Strategia konkurencji. Metody analizy sektorów i konkurentów.

okładka

Strategia konkurencji. Metody analizy sektorów i konkurentów.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Strategia konkurencji Michaela E. Portera, to klasyczne dzieło na ten temat. Światowy bestseller, który od lat stanowi źródło wiedzy o strategii działania firm. " Książka - jak czytamy w przedmowie autora - została napisana z myślą o praktykach, odczuwających potrzebę opracowania strategii dla konkretnego przedsiębiorstwa, oraz naukowcach, którzy starają się lepiej zrozumieć konkurencje. Jest ona adresowana również do innych osób pragnących zrozumieć swój sektor i swoich konkurentów. Analiza konkurencji jest ważna nie tylko przy formułowaniu strategii przedsiębiorstwa, lecz także dla korporacji, marketingu, analizy papierów wartościowych i wielu innych dziedzin gospodarki. Mam nadzieję, ze książka dostarczy przydatnej wiedzy praktykom pełniącym funkcje na różnych szczeblach organizacyjnej hierarchii."

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:światowe Bestsellery Biznesowe
  • Format:160x235 mm
  • Liczba stron:464
  • Oprawa:twarda
  • ISBN-13:9788388970870
  • Data wydania:8 grudzień 2006
  • Numer katalogowy:13920

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher