OPIS
Ta książka odpowiada na cztery pytania egzystencjalne:
-
Co?
-
Ile?
-
Dlaczego?
-
Co dalej?
Web Analytics 2.0 całkowicie zmienia dotychczasowy sposób obróbki danych o witrynach internetowych. Pozwala Ci odkryć wpływ i wartość ekonomiczną Twojej witryny na podstawie ścisłych, precyzyjnie zdefiniowanych analiz. Pomaga w podejmowaniu działań zależnych od głosu klienta oraz otwiera na korzystanie z potencjału eksperymentów - to zaś gwarantuje szybsze zmienianie nietrafionych decyzji. Stwarza też możliwość wyjścia poza ramy własnych danych i stosowania metod analizy konkurencyjności jako sposobu odkrywania mocnych oraz słabych punktów konkurentów.
Jeśli chcesz wiedzieć, jak sprawnie mierzyć, trafnie analizować i radzić sobie z błyskawicznie ewoluującymi technologiami oraz trendami - w tym z serwisami społecznościowymi, zapisami wideo, technologiami mobilnymi czy metodami doboru treści pod kątem klienta - lider analityki internetowej poprowadzi Cię przez model nowej generacji, analitykę internetową 2.0!
Pozycja obowiązkowa dla każdego profesjonalisty pracującego w świecie witryn internetowych.
-
Optymalna strategia doboru narzędzi wspierających analitykę internetową.
-
Analizy przepływu użytkowników - osiem kluczowych miar witryny internetowej.
-
Zasady i metody korzystania z danych jakościowych.
-
Problem wyboru dostawcy rozwiązań w zakresie badań online.
-
Nowe rozwiązania w zakresie badania odczuć użytkowników.
-
Szybsze odkrywanie niepowodzeń: uwalnianie potencjału testów i eksperymentów.
-
Analiza konkurencyjności, ruchu na witrynach internetowych i zachowań użytkowników wyszukiwarek.
-
Nowe formy analiz: portale społecznościowe, serwisy mobilne i treści wideo.
-
Optymalne rozwiązania problemu ukrytych pułapek analityki internetowej.
Często porównuję analitykę internetową do Angeliny Jolie - samo to zestawienie pokazuje, jak seksowna, silna i dobra jest analityka internetowa. Jestem pewien, że gdzieś w połowie lektury tej książki zrozumiesz i zaczniesz podzielać moją opinię.
Avinash Kaushik