OPIS
Jeśli już korzystasz z outsourcingu albo rozważasz takie rozwiązanie, czy możesz nie przeczytać tej książki? Dzięki Inteligentnemu outsourcingowi dowiesz się, jak przygotować transakcje outsourcingowe, aby przyniosły wieloletni, trwały sukces. Książka ma wartką narrację i skupia się na kwestiach wdrożeniowych. Efektywny outsourcing powinien poprawić zarówno działania operacyjne, jak i wyniki finansowe. We właściwych rękach może być ogromnym wsparciem dla transformacji firmy. Niepoprawnie wykorzystany może zakłócić działalność twojej firmy, a nawet zniszczyć jej reputację. Pomimo że outsourcing staje się coraz popularniejszy, niewielu menedżerów ma odpowiednie doświadczenie, aby zadecydować, które obszary działalności firmy należy wyprowadzić poza organizację, jak przeprowadzić całą operację, jak zarządzać relacjami z osobami z otoczenia firmy i ich oczekiwaniami. Inteligentny outsourcing tłumaczy, jak podejmować owe decyzje, biorąc pod uwagę złożone kwestie zarządzania, czynnik ludzki i imperatywy finansowe. Autorzy, światowi liderzy w konsultingu i wdrażaniu rozwiązań outsourcingowych, przeprowadzą cię przez cały proces zmian, prezentując jasne, zrównoważone i bezstronne spojrzenie. Doradzą, jak zadać właściwe pytania i podejmować mądrzejsze decyzje na każdym etapie. Umiejętnie pokazują, jak możesz usprawnić działanie swojej firmy, osiągnąć elastyczność i widoczny sukces przez czas trwania kontraktu, a także po jego wygaśnięciu. Outsourcing – najostrzejsze narzędzie Gdy trafi we właściwe ręce, może odegrać decydującą rolę w fundamentalnej restrukturyzacji organizacji, obejmującej ludzi, procesy, kulturę korporacyjną i koszty. Może poprawić koncentrację firmy na działaniach handlowych i zmienić bilans finansowy, zwiększając elastyczność i szybkość reagowania organizacji, pozostawiając jednocześnie wiele kwestii otwartych na przyszłość. Stąd też outsourcingu nie należy traktować jako narzędzia wspomagającego zarządzanie – powinien on wspierać działania wykonawcze w organizacji. Outsourcing może stać się najmądrzejszym i najostrzejszym narzędziem operacyjnym. Książka pozwala na pełne wykorzystanie outsourcingu, pomagając w: - zrozumieniu, czym jest outsourcing i jakie korzyści może z niego czerpać firma, - odpowiednim motywowaniu i wykorzystywaniu relacji z partnerami, aby czerpać korzyści z polegania na ich wiedzy specjalistycznej, aktywach, innowacjach i inwestycjach, - ustaleniu stosownych sposobów kontroli działań outsourcingowych, co pozwala zarządowi skoncentrować się na kluczowej działalności firmy, - ocenie dostępnych opcji, włączając w to usługi wspólne, offshoring i outsourcing procesów biznesowych. O AUTORZE Jean-Louis Bravard (reprezentujący stronę sprzedającego) pracował w przeszłości w bankowości inwestycyjnej. Zajmował się technologią dla firmy z Wall Street i był orędownikiem outsourcingu od początku lat dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku. Obecnie pełni funkcję kierowniczą w jednej z czołowych firm outsourcingowych. Uczestniczył w narodzinach wielu światowych i regionalnych transakcji outsourcingowych. Robert Morgan (reprezentujący stronę kupującego) ponad dziesięć lat temu założył specjalistyczną firmę konsultingową doradzającą w sprawach outsourcingu. Firma służy radą, jak zaprojektować elastyczną strategię, zarządzać procesem outsourcingowym, dokonać benchmarkingu i zrealizować zaplanowane korzyści.