OPIS
„Ta książka nie tylko wyjaśnia, dlaczego konsumenci zachowują się tak, jak się zachowują, ale też radzi, co powinny zrobić przedsiębiorstwa na podstawie nowej, zaskakującej wiedzy!” dr Jagdish N. Sheth Produkt, który miał podbić rynek, nie znajduje uznania i zostaje szybko zapomniany. Producent wpada w popłoch. – Przecież przeprowadziliśmy badania, z których wynikało, że ten projekt musi się udać – dziwi się zarząd. Dzieje się tak w 80% przypadków, takie porażki poniosły najbardziej uznane koncerny. Dlaczego? Klient nie wybiera danego towaru na podstawie długich przemyśleń i analiz. To nieświadomy umysł ma największy wpływ na decyzję – udowadnia autor, powołując się na najnowsze badania specjalistów z wielu dziedzin. Stosowanie obowiązujących zasad marketingu nie wystarczy zatem, aby odnieść rynkowy sukces. Przedsiębiorca, który chce cieszyć się trwałą przewagą konkurencyjną, powinien znać się na psychologii.