Siła przyzwyczajenia. 95% zachowań konsumentów pomijanych przez specjalistów od marketingu

okładka

Siła przyzwyczajenia. 95% zachowań konsumentów pomijanych przez specjalistów od marketingu

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

„Ta książka nie tylko wyjaśnia, dlaczego konsumenci zachowują się tak, jak się zachowują, ale też radzi, co powinny zrobić przedsiębiorstwa na podstawie nowej, zaskakującej wiedzy!” dr Jagdish N. Sheth Produkt, który miał podbić rynek, nie znajduje uznania i zostaje szybko zapomniany. Producent wpada w popłoch. – Przecież przeprowadziliśmy badania, z których wynikało, że ten projekt musi się udać – dziwi się zarząd. Dzieje się tak w 80% przypadków, takie porażki poniosły najbardziej uznane koncerny. Dlaczego? Klient nie wybiera danego towaru na podstawie długich przemyśleń i analiz. To nieświadomy umysł ma największy wpływ na decyzję – udowadnia autor, powołując się na najnowsze badania specjalistów z wielu dziedzin. Stosowanie obowiązujących zasad marketingu nie wystarczy zatem, aby odnieść rynkowy sukces. Przedsiębiorca, który chce cieszyć się trwałą przewagą konkurencyjną, powinien znać się na psychologii.

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Biznesowe Poradniki
  • Format:150x210 mm
  • Liczba stron:260
  • Oprawa:twarda
  • ISBN-13:9788326404436
  • Data wydania:15 czerwiec 2010
  • Numer katalogowy:136416

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher