Konsument i jego zachowania na rynku europejskim.

okładka

Konsument i jego zachowania na rynku europejskim.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Rozwój rynku w Polsce sprawia, że coraz większe znaczenie mają analizy zachowań konsumentów oraz oceny tych zachowań. Autorzy pokazują w książce m.in.: •rolę konsumpcji we współczesnej gospodarce, •zachowania konsumentów oraz uwarunkowania tych zachowań na rynku europejskim, •wpływ różnych czynników (ekonomicznych, społecznych, kulturowych, demograficznych) na postępowanie konsumentów, •nowe tendencje w zachowaniach, •kryteria wyodrębniania różnych grup konsumentów, •metody modelowania i badania zachowań konsumentów na rynku europejskim. Książka jest przeznaczona dla pracowników naukowych zajmujących się badaniem rynku i zachowań konsumentów; studentów ekonomii, zarządzania, marketingu; słuchaczy studiów podyplomowych zainteresowanych zagadnieniami zachowań indywidualnych podmiotów konsumpcji.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:162x237 mm
  • Liczba stron:308
  • Oprawa:kartonowa foliowana
  • ISBN-13:9788320818918
  • Data wydania:11 czerwiec 2010
  • Numer katalogowy:135828

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher