OPIS
Książka Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi, napisana przez trzech ekspertów mających bogate doświadczenie w konsultingu, omawia wiele skutecznych działań marketingowych. Autorzy pokazują, jak pozyskiwać klientów i sprawić, by dotychczasowi odbiorcy generowali większy zysk. Odpowiadają m.in. na następujące pytania: Jak stworzyć więź z rynkiem docelowym? Jak uruchomić ukryte źródła przychodów i zwiększyć sprzedaż? Jak opracować i przedstawić ujmującą opowieść o marce? Jak skutecznie i z zyskiem zarządzać relacjami z klientami? Jak określić zakres wykorzystania mediów i uniknąć niepotrzebnych wydatków? Jak zachęcić klientów do odwiedzenia witryny internetowej firmy? Książka zawiera praktyczne, sprawdzone wskazówki i przestrogi dotyczące marketingu oraz konkretne przykłady zaczerpnięte z działalności czołowych organizacji. Podpowiada zarówno menedżerom z korporacji, jak i szefom małych firm, jak poznać własnych klientów i dowiedzieć się, czego potrzebują. Dzięki temu pomaga zwiększyć przychody i odnieść sukces.