Public relations w procesie kształtowania relacji z otoczeniem.

okładka

Public relations w procesie kształtowania relacji z otoczeniem.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Kolejny tom publikacji uczestników Kongresu jest dowodem na rosnącą rangę i znaczenie problemu komunikacji. Tematyka artykułów publikowanych w książce odzwierciedla aktualne zainteresowania badawcze środowiska naukowego zajmującego się komunikacją społeczną i pokrewnymi dziedzinami, a także wskazuje na najważniejsze problemy nurtujące ludzi PR-u w ich codziennej praktyce. Możemy tu znaleźć doniesienia z badań, analizy przypadków, kwestie związane z public relations w samorządzie, przedsiębiorstwie, polityce czy służbie zdrowia. Autorzy podejmują również tematy związane z mediami, zmianami towarzyszącymi uregulowaniom ich funkcjonowania, a także misją mediów publicznych.

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Public Relations
  • Format:165x240 mm
  • Liczba stron:496
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788362259007
  • Data wydania:14 kwiecień 2010
  • Numer katalogowy:132233

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher