Zarządzanie wartością klienta. Pomiar i strategie.

okładka

Zarządzanie wartością klienta. Pomiar i strategie.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Książka prezentuje w sposób kompleksowy koncepcję zarządzania wartością klienta. Jest to nowoczesne podejście do marketingu polegające na traktowaniu klientów jako głównego aktywu firmy, którego wartość jest w procesie zarządczym mierzona i maksymalizowana. Rozwój trwałych i rentownych relacji z klientami stanowi bowiem determinantę wzrostu zysku firmy oraz jej wartości. Problematyka zarządzania wartością klienta rozpatrywana jest z perspektywy: podejścia do pomiaru wartości klienta, zarządzania wiedzą o kliencie, tworzenia wartości dla klienta, społecznie odpowiedzialnego marketingu jako wartości dla klienta, budowy wartości klienta w marketingu relacji.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:168x244 mm
  • Liczba stron:568
  • Oprawa:twarda
  • ISBN-13:9788375610581
  • Data wydania:31 marzec 2010
  • Numer katalogowy:131166

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher