Nie-miejsca. Wprowadzenie do antropologii hipernowoczesności.

okładka

Nie-miejsca. Wprowadzenie do antropologii hipernowoczesności.

Nakład produktu jest wyczerpany

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

„Wbrew pozornej sprzeczności terminologicznej, jutro, a może już dziś znajdzie się miejsce dla etnologii samotności” – kończy swój pasjonujący esej na temat nie-miejsc Marc Augé, światowej sławy francuski etnolog i antropolog kulturowy, wieloletni dyrektor paryskiej École des Hautes Études en Sciences Sociales – wprowadzając nas w arkana projektu antropologii hipernowoczesności. Tytułowe nie-miejsca to przestrzenie anonimowe, które jednak każdego dnia zapełniają się ludźmi, jak dworce kolejowe, lotniska, stacje metra, supermarkety, pokoje hotelowe na całym świecie czy środki transportu publicznego. Dostęp do nich zapewniają bilety, paszporty, dowody osobiste. I jakkolwiek pojawiamy się w nich codziennie, otoczeni przez podobnych do nas innych, przestrzenie te nie tworzą ani tożsamości, ani relacji, lecz jedynie podobieństwo i samotność. Marc Augé (ur. 1935) – francuski etnolog i antropolog kulturowy, zajmuje się antropologią miasta i nowoczesności, wieloletni kierownik jednej z najbardziej prestiżowych szkół francuskich École des Hautes Études en Sciences Sociales (EHESS). Autor kilkunastu książek tłumaczonych na wiele języków. Jedna z najważniejszych postaci współczesnej antropologii francuskiej.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:143x205 mm
  • Liczba stron:86
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788301161484
  • Data wydania:31 marzec 2010
  • Numer katalogowy:130915

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher