OPIS
W książce została przedstawiona nowoczesna koncepcja zarządzania, jaką jest zarządzanie łańcuchem dostaw. Jej istotą jest synchronizowanie przepływu strumieni produktów, informacji i środków finansowych w celu powiększania wartości dostarczanych produktów lub usług od momentu ich powstawania, przez fazy zaopatrzenia, produkcji i dystrybucji, aż do obsługi ostatecznych klientów. Świadomość znaczenia zarządzania łańcuchem dostaw jako źródła sukcesu przedsiębiorstwa na rynku powoduje wzrost zainteresowania tą problematyką wśród krajowych środowisk naukowych i gospodarczych. Zarządzanie całym łańcuchem dostaw jest bowiem szansą dla przedsiębiorstw, które wyczerpały już indywidualny potencjał rozwoju. W książce omówiono: _ teoretyczne podstawy zarządzania łańcuchami dostaw, _ procedury, organizację i strategie łańcuchów dostaw, _ benchmarking i ocenę łańcuchów dostaw, _ zarządzanie łańcuchami dostaw w Japonii i w Europie. Książka jest przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych i technicznych, ale powinna także zainteresować kadrę kierowniczą przedsiębiorstw.