Podstawy handlu zagranicznego.

okładka

Podstawy handlu zagranicznego.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Podręcznik przygotował zespół autorski Katedry Handlu Zagranicznego i Międzynarodowych Stosunków Ekonomicznych Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego. W opracowaniu omówiono główne problemy handlu zagranicznego jako szczegółowej dyscypliny akademickiej, a zarazem dziedziny gospodarki narodowej. Przedstawiono najważniejsze pojęcia, kategorie i ich klasyfikacje, sposoby organizacji działalności handlowej na rynkach zagranicznych oraz specyfikę polskiego handlu zagranicznego, w tym nowe rozwiązania systemowe wynikające z członkostwa Polski w Unii Europejskiej. Omówiono wybrane makroekonomiczne aspekty handlu zagranicznego, przedstawiono analizę rozwoju rynków formalnych z uwzględnieniem najnowszych form ich funkcjonowania. Książka jest przeznaczona przede wszystkim dla studentów studiów ekonomicznych; może okazać się cennym źródłem informacji dla czytelników (w tym praktyków gospodarczych) zainteresowanych problematyką handlu zagranicznego.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:158x230 mm
  • Liczba stron:264
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788376411910
  • Data wydania:17 marzec 2010
  • Numer katalogowy:129918

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher