OPIS
Od nazbyt już dawna lekceważono emocje na rzecz racjonalności i skuteczności. Wszelako przełomowe badania w dziedzinie nauk o mózgu dowiodły, że decyzje podejmowane przez ludzi mają w pierwszym rzędzie charakter emocjonalny. Wiele firm jeszcze nie doszło do ładu z tym odkryciem, co dopiero mówić o jego praktycznym wykorzystaniu.
"Emocjonomika" pomoże wam zrozumieć emocje w kategoriach sposobności biznesowej. Na dzisiejszym wysoce konkurencyjnym rynku, wśród wielu właściwie od siebie nieodróżnialnych towarów decydować może emocjonalna wartość dodana. Z drugiej strony, firmy zatrudniające zaangażowanych, produktywnych pracowników bez wątpienia zdobędą przewagę nad konkurencją.
Książka Dana Hilla wyrasta z ustaleń Facial Action Coding System (FACS – System Kodujący Ruchy Twarzy), który jest najlepszym narzędziem do mierzenia i dalszego praktycznego wykorzystywania emocjonalnych reakcji klientów oraz pracowników. Dzięki niemu zrozumiecie jak emocje mogą posłużyć osiągnięciu sukcesu w biznesie i nauczycie się, jak je przełożyć na kategorie definiowania marki, projektowania produktu, reklamy, sprzedaży, przywództwa i zarządzania zasobami ludzkimi, wreszcie na satysfakcję klienta.
Emocje się liczą, a niniejsza książka nie tylko zbliży was do klientów i pracowników, ale również pozwoli wysunąć się przed konkurencję.