Badania marketingowe w aspektach menedżerskich.

okładka

Badania marketingowe w aspektach menedżerskich.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Podręcznik stanowi cenne opracowanie wzbogacające katalog pozycji z zakresu problematyki badań marketingowych. Autor koncentruje się przede wszystkim na jakościowych metodach badan marketingowych jako mniej znanych w porównaniu z metodami ilościowymi, popularnymi w takich dziedzinach, jak statystyka czy ekonometria. Zawarte w pracy treści stanowią materiał dydaktyczny o dużej wartości, pomocny w realizacji przedmiotów objętych standardami kształcenia na kierunkach biznesowych.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788370119966
  • Numer katalogowy:125231

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher