Opakowanie jednostkowe w działaniach Marketingowych przedsiębiorstw.

okładka

Opakowanie jednostkowe w działaniach Marketingowych przedsiębiorstw.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Podręcznik porusza problem roli opakowania jednostkowego jako ważnego komunikatu rynkowego wykorzystywanego w działaniach marketingowych przedsiębiorstw. Autorki zwracają uwagę na to, w jaki sposób firmy mogą skutecznie wykorzystywać opakowania w swojej działalności rynkowej. Jest to cenna wiedza zwłaszcza dla osób zajmujących się opracowywaniem strategii związanych z produktem, jego ceną, dystrybucją i promocją. Szczególny akcent położony został na rolę opakowań w tworzeniu imageu firmy.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788374172257
  • Numer katalogowy:124920

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher