Skuteczne strategie biznesowe. Praktyka i teoria.

okładka

Skuteczne strategie biznesowe. Praktyka i teoria.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Książka w nowatorski sposób ujmuje problematykę strategii firmy. Jest przewodnikiem podróży w czasie i przestrzeni po świecie biznesu. Wykorzystuje idee trzech wielkich strategów – praktyków: chińskiego wodza Sun Tzu, pruskiego generała Carla von Clausewitzai najwybitniejszego menedżera XX wieku, Jacka Welcha. Głównym celem tej podróży jest poszukiwanie źródeł sukcesu w biznesie. Czytelnik znajdzie tu przykłady znanych światowych korporacji i mniej znanych polskich firm. Autor pokazuje, jak innowacyjne strategie stają się źródłem bogactwa dla ich twórców i motorem postępu dla społeczeństw.

Bohaterami książki są przedsiębiorcy i menedżerowie. Od ich konsekwencji, wiedzy i intuicji zależą losy firm. Realizacja strategii opiera się na zbiorowym morale: właścicieli, menedżerów i pracowników.

Książka przeznaczona jest dla studentów, a także praktyków – uczestników studiów podyplomowych, MBA i specjalistycznych szkoleń. Powinna być też interesująca dla analityków gospodarczych, polityków i wszystkich osób zainteresowanych problematyką biznesu.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788372052599
  • Numer katalogowy:124771

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher