Niestety, nie zdążymy dostarczyć tego produktu przed Świętami

Modele biznesu polskich przedsiębiorstw.

okładka

Modele biznesu polskich przedsiębiorstw.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Książka zawiera wyniki jednych z pierwszych w Polsce badań poświęconych aktualnej problematyce modeli biznesu. Autorzy prezentują własne ujęcie, w myśl którego model biznesu jest narzędziem koncepcyjnym przedstawiającym logikę działania przedsiębiorstwa w danej dziedzinie - biznesie. Obejmuje on opis wartości oferowanej klientom, podstawowych zasobów, działań oraz relacji z partnerami biznesowymi, które służą tworzeniu i dostarczaniu tej wartości oraz zapewniają przedsiębiorstwu konkurencyjność. Model biznesu i strategia konkurowania powinny tworzyć system służący realizacji celów przedsiębiorstwa.
W książce przedstawiono kilka typów normatywnych modeli biznesu, których zastosowanie wydaje się zasadne w obecnych warunkach działania polskich przedsiębiorstw. Na podstawie badań 133 firm dokonano identyfikacji stosowanych w nich modeli biznesu, weryfikując tą drogą poprawność proponowanych rozwiązań modelowych. Analizę uzupełniają opisy modeli biznesu dziesięciu przedsiębiorstw działających w Polsce.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788373783478
  • Numer katalogowy:124672

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2025 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2025 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher