Niestety, nie zdążymy dostarczyć tego produktu przed Świętami

Religia i religijność w warunkach globalizacji.

okładka

Religia i religijność w warunkach globalizacji.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Książka jest dziełem 31 teoretyków i badaczy życia religijnego z wielu ośrodków akademickich. Debata na temat globalizacji jest wielowątkowa i prowadzona na różnych poziomach narracyjnego dyskursu - od wysoce wysublimowanych teoretycznych rozważań, ujmujących problem abstrakcyjnie i metaforycznie, po konkretne opisy przejawów jednowymiarowo definiowanej globalizacji. Rozważaniom o ekonomicznej, gospodarczej, politycznej czy ekologicznej kondycji naszego wspólnie podzielanego świata towarzyszy refleksja światopoglądowa zyskująca w tym kontekście nowy sens i wymiar. (...) Przemieszczanie ludzi, kulturowych wzorców i idei sprawia, że w rzeczywistości religijnej - podobnie jak na rynku ekonomicznym - współzawodniczą ze sobą różnorodne koncepcje wyjaśniania i interpretacji życia. Wymiar globalizacji w sferze światopoglądowej wyznacza dyfuzja kultur religijnych, skutkująca ich upodobnianiem i wymieszaniem, lub konfliktem rodzimych tradycji z nowymi trendami.
Z Przedmowy

DODATKOWE INFORMACJE

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher