Kulturowe oddziaływanie telewizji w epoce reality shows.

okładka

Kulturowe oddziaływanie telewizji w epoce reality shows.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

W pracy tej nie zamierzam jednak nadążać za modą i dołączać do i tak już licznego grona antagonistów programu produkowanego na holenderskiej licencji. Uważam bowiem, iż dyskusja na temat reality shows prowokuje do zdecydowanie bardziej złożonych przemyśleń niż ostentacyjna i kompleksowa krytyka. Przede wszystkim nie interesuje mnie to, co dzieje się z bohaterami programu, ich kariery i zmiany w życiu prywatnym. Uwagę moją koncentruję na społecznym odbiorze tego widowiska telewizyjnego, na funkcjach jakie program spełnił oraz na pewnych wypaczeniach, do których doprowadził. Wśród wielu przewijających się przez tę pracę zagadnień, najważniejsze dotyczą kondycji współczesnej kultury oraz antycypowanego rozwoju telewizji, a także nowych mediów. Priorytetem w tych rozważaniach jest to, jak w gwałtownie zmieniającej się rzeczywistości odnajdzie się człowiek, już dziś zagubiony w tkanej przez środki masowego przekazu pajęczynie.
[ze Wstępu]

DODATKOWE INFORMACJE

  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788373229969
  • Numer katalogowy:123990

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher