Podstawy marketingu.

okładka

Podstawy marketingu.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Jest to pierwszy na polskim rynku wydawniczym podręcznik akademicki inspirujący i wspomagający w samokształceniu z podstaw marketingu. Wyróżnia się spośród innych nową konstrukcją, zawiera bowiem oprócz syntezy treści poszczególnych tematów również interesujący zestaw testów, zadań, przykładów i zarazem poprawnych odpowiedzi.
Celem pracy jest utrwalenie wiedzy z zakresu podstaw marketingu oraz doskonalenie umiejętności posługiwania się instrumentami marketingowego zarządzania firmą w procesie globalizacji i integracji, jej treść jest dostosowana do programu tego przedmiotu na uczelniach wyższych, a forma - wymagająca aktywności ze strony czytelników - sprzyja pogłębionemu zrozumieniu prezentowanego materiału.
Podręcznik spełnia indywidualne oczekiwania studiujących, gdyż przygotowuje do przedsiębiorczych inicjatyw oraz innowacyjnych postaw - i z tą myślą został specjalnie stworzony dla odbiorcy.
Zespół autorski tworzą pracownicy naukowi Wyższej Szkoły Bankowej i Politechniki Poznańskiej, dysponujący wiedzą teoretyczną i doświadczeniem dydaktycznym oraz praktycznym, reprezentujący nowoczesny styl myślenia o przedsiębiorstwie XXI wieku.
Książka przeznaczona jest przede wszystkim dla osób studiujących marketing na różnych kierunkach i stopniach studiów, a także dla wykładowców.

DODATKOWE INFORMACJE

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher