OPIS
Jest to pierwszy na polskim rynku wydawniczym podręcznik akademicki inspirujący i wspomagający w samokształceniu z podstaw marketingu. Wyróżnia się spośród innych nową konstrukcją, zawiera bowiem oprócz syntezy treści poszczególnych tematów również interesujący zestaw testów, zadań, przykładów i zarazem poprawnych odpowiedzi.
Celem pracy jest utrwalenie wiedzy z zakresu podstaw marketingu oraz doskonalenie umiejętności posługiwania się instrumentami marketingowego zarządzania firmą w procesie globalizacji i integracji, jej treść jest dostosowana do programu tego przedmiotu na uczelniach wyższych, a forma - wymagająca aktywności ze strony czytelników - sprzyja pogłębionemu zrozumieniu prezentowanego materiału.
Podręcznik spełnia indywidualne oczekiwania studiujących, gdyż przygotowuje do przedsiębiorczych inicjatyw oraz innowacyjnych postaw - i z tą myślą został specjalnie stworzony dla odbiorcy.
Zespół autorski tworzą pracownicy naukowi Wyższej Szkoły Bankowej i Politechniki Poznańskiej, dysponujący wiedzą teoretyczną i doświadczeniem dydaktycznym oraz praktycznym, reprezentujący nowoczesny styl myślenia o przedsiębiorstwie XXI wieku.
Książka przeznaczona jest przede wszystkim dla osób studiujących marketing na różnych kierunkach i stopniach studiów, a także dla wykładowców.