Eurobiznes.

okładka

Eurobiznes.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

W czwartym roku funkcjonowania polskich przedsiębiorstw na jednolitym rynku europejskim jako pełnoprawnych podmiotów tego rynku czujemy się uprawnieni do podjęcia próby odniesienia się do pojęcia ”biznes europejski” z perspektywy polskiego przedsiębiorstwa.
Biznes europejski oznacza różne formy przedsiębiorstw lub przedsiębiorczości na terenie Unii Europejskiej. Są to przedsiębiorstwa i przedsięwzięcia o różnej wielkości i o różnej strukturze, zaangażowane w prowadzenie działalności przynoszącej zyski w jednym z regionów europejskich lub pomiędzy regionami europejskimi1.
Dyskusje na temat podstaw i aktualnych problemów eurobiznesu można odnieść do szerszej problematyki definiowanej jako biznes międzynarodowy. Szerszej, ponieważ biznes międzynarodowy oznacza przedsiębiorstwa i ich działalność przynoszącą zyski (biznesową), przekraczającą granice narodów i kultur lub podejmowaną ponad tymi granicami2. Podobnie jak w biznesie międzynarodowym, gdzie przedsiębiorstwo funkcjonujące na rynku międzynarodowym musi zmierzyć się z warunkami konkurowania, które ulegają ciągłym zmianom, oraz wpisać się w tendencje zmian, tak w biznesie europejskim przedsiębiorstwo staje wobec zmian i tendencji w otoczeniu, jakie stwarza rynek unijny w całej jego złożoności i specyfice.

DODATKOWE INFORMACJE

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher