Wiara w siebie. Jak zaczynają się i kończą dobre i złe passy

okładka

Wiara w siebie. Jak zaczynają się i kończą dobre i złe passy

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Czy sukces jest wyłącznie sprawą pieniędzy i talentu? A może istnieją inne powody, dla których jedni ludzie i organizacje zawsze spadają na cztery łapy, podczas gdy inni równie utalentowani wciąż się potykają? Istnieje fundamentalna zasada, którą należy stosować w działaniu - to żywotny choć wcześniej nie badany czynnik zwany wiarą w siebie, pozwalający zupełnie nieoczekiwanym ludziom sięgać na wysoki poziom osiągnięć przez systematyczne działania aktywujące talent. Wiara w siebie wyjaśnia:
* Dlaczego kobieca drużyna koszykówki z Uniwersytetu Stanu Connecticut wciąż wygrywa pomimo iż w jej najnowszym składzie brak już takich talentów jak kiedyś
* Dlaczego niektóre firmy są zawsze pozytywnie postrzegane przez pracowników, klientów, analityków giełdowych i media, podczas gdy nad innymi wciąż zbierają się ciemne chmury
* W jaki sposób takie firmy jak Gillette czy takie drużyny jak Chicago Cubs kończą swoją złą passę i przełamują zaklęty krąg niepowodzeń
* Jak postać polityka takiego, jak Nelson Mandela, który oparł się pokusie odwetu, po tym, jak został zwolniony z więzienia i doszedł do władzy, może być przykładem zarówno dla przywódców w dojrzałych demokracjach, jak i w niespokojnych miejscach, takich jak na przykład Bliski Wschód Od najprostszych gier w piłkę do najbardziej skomplikowanych sytuacji gospodarczych i politycznych, wspólnym elementem zwyciężania jest podstawowa prawda o ludziach: Stają na wysokości zadania, gdy przywódcy pomagają im uwierzyć w siebie i w to, że mogą tego dokonać. Wiara w siebie to nowa teoria i praktyka sukcesu, wyjaśniająca dlaczego sukces i porażka nie są pojedynczymi epizodami, lecz samostabilizującymi się trajektoriami. Rosabeth Moss Kanter pokazuje dlaczego organizacje wszelkich typów mogą być przepełnione talentami, a mimo to nie wygrywać i oferuje ludziom zajmującym pozycje przywódcze praktyczny program zarówno podtrzymania dobrej passy, jak i odwrócenia spirali spadku. Wiara w siebie bazuje na wyjątkowych badaniach nad sukcesem i porażką w firmach takich jak Continental Airlines, Seagate czy Verizon i drużynach sportowych takich jak kobieca drużyna piłki nożnej z Uniwersytetu Północnej Karoliny, New England Patriots czy Philadelphia Engels, jak również w szkołach, placówkach medycznych i w polityce. Wypełniona błyskotliwymi, praktycznymi sformułowaniami, takimi jak "bezsilność deprawuje" czy "wstydliwa mierność", Wiara w siebie jest źródłem świeżych przemyśleń na temat podtrzymywania dobrej i kończenia złej passy we wszystkich aspektach życia - od czynników, które mogą umacniać lub pogrążać korporacje i rządy, aż po klucze do dobrych relacji w miejscu pracy i w domu.

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Biznes Ekonomia Zarządzanie
  • Format:158x233 mm
  • Liczba stron:416
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788362195244
  • Data wydania:15 luty 2010
  • Numer katalogowy:122702

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher