OPIS
Judith Leary-Joyce, z wykształcenia psycholog, dyrektor generalna Great Companies Consulting, ma bogate doświadczenie w doradztwie i coachingu w zakresie poprawiania jakości pracy. W tej książce, przytaczając doświadczenia konkretnych menedżerów, radzi, jak inspirować współpracowników, personel i przełożonych, a dzięki temu skuteczniej zarządzać. Jej zdaniem menedżer umiejętnie nawiązujący relacje inspiruje do większego zaangażowania w pracę, które z kolei przekłada się na wyniki przedsiębiorstwa. Książka obejmuje takie zagadnienia jak: - zmiana stylu zarządzania z dotychczasowego na inspirujący, - rozwijanie kompetencji związanych z rozumieniem emocji, - stosowanie stylu coachingu w zarządzaniu, - tworzenie zaangażowanych zespołów, - zarządzanie jakością pracy i właściwe delegowanie obowiązków, - zarządzanie talentami i zatrudnianie najlepszych osób, - przeprowadzanie trudnych rozmów, - okazywanie uznania na co dzień. Dzięki studiom przypadku, cytowanym trafnym spostrzeżeniom praktyków i przykładom skutecznego działania lektura tej książki inspiruje do wprowadzania w życie pomysłowych rozwiązań dotyczących zarządzania we własnej firmie.