Niestety, nie zdążymy dostarczyć tego produktu przed Świętami

Wybrane metody badania satysfakcji klienta i oceny dostawców w organizacji.

okładka

Wybrane metody badania satysfakcji klienta i oceny dostawców w organizacji.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Wybrane metody badania satysfakcji klienta i oceny dostawców w organizacjach
W publikacji zawarto podstawowe informacje związane z klientem oraz sposoby badania jego satysfakcji oraz oceny zadowolenia i lojalności metodą CSI. W pierwszej części przedstawiono podstawową wiedzę związaną z dostawcą, sposoby jego oceny a także rolę dostawcy w organizacji z punktu widzenia norm ISO 9001:2000 i ISO 9004:2000.

Autorzy uważają, że publikacja ta może być przydatna studentom kierunku zarządzanie uczelni technicznych. Może być także pomocna w poszerzeniu wiedzy z obszarów zarządzania jakością, systemów zarządzania jakością, dokumentacji SZJ itp.

DODATKOWE INFORMACJE

  • ISBN-13:9788373354937
  • Numer katalogowy:121970

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher