Umysły organizacji informacyjnej.

okładka

Umysły organizacji informacyjnej.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Podczas badania istoty organizacji odnosi się ją obecnie często do wielu metafor, wzorców interpretacyjnych i konstruktów myślowych. Tym wzorcem może też być umysł ludzki - najdoskonalsza, wirtualna, inteligentna ucząca się organizacja informacyjna stworzona przez naturę. Z wielu względów, nauka bardzo rzadko posługiwała się tym modelem. Pomimo tego, że wynikające z tego korzyści teoretyczne i praktyczne mogłyby być znaczące. Próbę taką i wyzwanie podjęła Autorka książki - Umysły organizacji informacyjnej. Tworzą ją dwa zwięzłe wykłady. Pierwszy opisuje umysł ludzki jako organizację informacyjną i buduje jego model oparty na podstawowych funkcjach poznawczych i integracyjnych. Drugi pokazuje, że może on być odwzorowany lub obecny w różnych organizacjach i jest próbą wyjaśnienia, w jaki sposób zaproponowany model może się uaktywniać w innych organizacjach informacyjnych, najczęściej w ich strukturach nieformalnych i podejmowanych rolach organizacyjnych.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:164x235 mm
  • Liczba stron:63
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788301148355
  • Data wydania:2006
  • Numer katalogowy:120072

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher