OPIS
Publikacja jest jedną z wielu ważnych pozycji wydawniczych zaliczanych do oferty poszerzenia wiedzy o przemianach w działalności współczesnych przedsiębiorstw i tworzenia przewagi konkurencyjnej opartej na informacji. Całość rozważań autorów zastała podzielona na trzy części tematyczne, ściśle ze sobą powiązane. Część pierwsza prezentuje metodologiczne wyzwania zarządzania zasobami informacyjnymi, druga ukazuje wybrane teoretyczne i praktyczne aspekty zarządzania informacją w procesie tworzenia przewagi konkurencyjnej, a część trzecia zawiera przegląd doświadczeń związanych z wykorzystaniem informacji w działalności przedsiębiorstw i instytucji. Książka stanowi pozycję wydawniczą powstałą w Katedrze Ekonomiki i Organizacji Przedsiębiorstw Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie (UEK), przy współpracy z Katedrą Metod Organizacji i Zarządzania UEK i Katedrą Zarządzania Informacją Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego oraz z wieloma innymi środowiskami akademickimi, instytucjami i przedsiębiorstwami.