OPIS
Przekonaj się, ile profesjonalizmu kryje się w tanim oprogramowaniu!
-
Tworzenie atrakcyjnych dokumentów tekstowych
-
Wykorzystanie możliwości obliczeniowych arkusza kalkulacyjnego
-
Opracowywanie ciekawych prezentacji multimedialnych
Z oprogramowania biurowego — pozwalającego tworzyć dokumenty tekstowe, arkusze kalkulacyjne czy prezentacje multimedialne — korzystają prawie wszyscy użytkownicy komputerów osobistych. Niestety, popularny pakiet Microsoft Office nie należy do najtańszych. Stąd bierze się rosnące zainteresowanie alternatywnymi programami, czasem dostępnymi bezpłatnie, a czasem za niewygórowaną, zdecydowanie niższą cenę. Do tej drugiej kategorii należy właśnie pakiet OpenOffice.ux.pl, będący przystosowaną do potrzeb polskiego użytkownika odmianą otwartego, darmowego pakietu biurowego OpenOffice.org.
W książce "OpenOffice.ux.pl 3.1. Ćwiczenia praktyczne" znajdziesz zbiór przydatnych informacji na temat narzędzi pakietu oraz ćwiczenia umożliwiające natychmiastową sprawną pracę w programie. Dzięki lekturze dowiesz się, jak przy użyciu programu Writer utworzyć i sformatować profesjonalny dokument tekstowy, umieścić w nim ciekawe elementy wizualne oraz otrzymać efekt końcowy w postaci atrakcyjnego wydruku. Poznasz również sposoby korzystania z aplikacji Calc i przeprowadzania za jej pomocą wszelkich obliczeń oraz tworzenia efektownych wykresów. Zdobędziesz także podstawowe informacje na temat używania programu Impress do składania profesjonalnych prezentacji.
-
Dostosowywanie środowiska pracy
-
Tworzenie dokumentów tekstowych za pomocą programu Writer
-
Formatowanie tekstu
-
Wstawianie i formatowanie obrazów, tabel, list oraz spisów treści
-
Korzystanie z programu Calc do tworzenia i formatowania arkuszy kalkulacyjnych
-
Przeprowadzanie prostych obliczeń i używanie funkcji
-
Tworzenie i formatowanie wykresów
-
Praca ze zbiorami danych
-
Tworzenie i formatowanie prezentacji z wykorzystaniem aplikacji Impress
-
Drukowanie dokumentów, arkuszy i pokazów slajdów
Korzystaj z bogactwa możliwości pakietu OpenOffice!