Marketing edukacyjny. Jak sobie radzić na rynku.

okładka

Marketing edukacyjny. Jak sobie radzić na rynku.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Autor poradnika pokazuje, jakie działania podjąć, by dobrze „sprzedać” szkołę, jak zdiagnozować jej potrzeby i możliwości. Wskazuje również, jak poprzez wykorzystanie technik public relations wypromować jej pozytywny wizerunek oraz ofertę edukacyjną. Scenariusze szkoleń pomogą w zaangażowaniu nauczycieli, rodziców i samych uczniów w skuteczną promocję szkoły.

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Biblioteka Klubu Ergo
  • Format:165x230 mm
  • Liczba stron:72
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788302104640
  • Data wydania:4 grudzień 2009
  • Numer katalogowy:117882

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher