Teorie komunikacji i mediów 1.

okładka

Teorie komunikacji i mediów 1.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

"W przeciwieństwie do dwóch ostatnich dekad XX wieku współczesne teorie komunikowania i mediów wydają się nawet czytelnikowi dobrze zorientowanemu w rozległości współczesnej refleksji naukowej na ten temat (czy lepiej: na te tematy) wprost nieobjęte. Szkoły badawcze, strategie poznawcze, metody analityczne, doświadczenia systemów medialnych - na każdym z etapów badania, opisu i systematyki rzeczywistości zmediatyzowanej napotykamy potężną bibliotekę źródeł, przepastne archiwa, zróżnicowane publiczności, w sumie, jak powiadają użytkownicy tego świata, złożone sample mentalne, wypełniające referaty, konferencje i biblioteki, wobec obszerności których często odczuwamy po prostu bezradność.
Z podobnych względów zbiór "Teorie komunikacji i mediów" także nie stanowi systematycznego wykładu teoretycznego ani też nie rości sobie pretensji do ogarnięcia wszystkich aspektów komunikowania. Wydaje się jednak projektem publikacji bardzo ciekawej i - swoiście - instruktażowej. Oto czytany korpus tekstów redaktorzy tomu chcą złożyć nie w strukturalną całość (bo i jak), lecz w intrygujący almanach naukowy z rozpoznawania współczesności mediów zarówno w klasycznych, jak i zdigitalizowanych formach."

Prof. dr hab. Leszek Pułka

DODATKOWE INFORMACJE

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher