Design Management. Zarządzanie strategią, procesem projektowym i wdrażaniem nowego produktu

okładka

Design Management. Zarządzanie strategią, procesem projektowym i wdrażaniem nowego produktu

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Książka to doskonałe omówienie, czym jest design management. Autorka prezentuje etapy zastosowania produktu w biznesie, powiązania pomiędzy teorią a praktyką, a także zasady działania w branży projektowania. Proces tworzenia projektu i zarządzania nim oraz najlepsze praktyki projektowe omawia na przykładach firm i marek, które odniosły sukces rynkowy, realizując skuteczną politykę zarządzania wzornictwem, jak Apple czy iPod.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:22x300 mm
  • Liczba stron:216
  • Oprawa:miękka ze skrzydełkami
  • ISBN-13:9788301159177
  • Data wydania:29 wrzesień 2009
  • Numer katalogowy:111147

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher