OPIS
Instrukcja podatkowego rozliczania działalności inwestycyjnej i remontowej pomoże wprowadzić jednolite zasady prowadzenia inwestycji i remontów w przedsiębiorstwie oraz odpowiadające im procedury postępowania m.in. w takich obszarach jak: planowanie kosztów inwestycji, właściwe udokumentowanie zadania inwestycyjnego oraz prac remontowych, a także zasady obiegu i kontroli tej dokumentacji. Dzięki suplementowi (format MS Word) instrukcję można łatwo uzupełnić o własne dane, zmodyfikować, wdrukować. Zawiera wzory dokumentów, praktyczne podpowiedzi i rozwiązania. Instrukcje Bezpieczeństwa Podatkowego – seria instrukcji, których celem jest minimalizacja ryzyka podatkowego poprzez stworzenie zasad i procedur wewnętrznych. Każda z instrukcji stanowi wzorzec zarządzenia wewnętrznego, w którym wskazano m.in.: zakresy zadań komórek organizacyjnych mających wpływ na rozliczenia podatkowe wykazy obowiązków poszczególnych pracowników formalne wymogi dokumentacyjne obieg dokumentów i informacji. Anna Wyrzykowska – doradca podatkowy, właścicielka kancelarii, specjalista w dziedzinie podatków pośrednich i bezpośrednich, autorka wielu specjalistycznych publikacji.