Zrozumieć media broszura.

okładka

Zrozumieć media broszura.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

W ostatnich latach zainteresowanie pracami Marshalla McLuhana wielkiego znawcy teorii komunikowania masowego i środków przekazu bardzo wzrosło. W dobie coraz częstszych fuzji firm telewizji kablowej i regionalnych firm telekomunikacyjnych, pojawiania się takich czasopism, jak Wired, czy rozwoju nowych mediów i technik informacyjnych jego słynne określenia świat jest globalną wioską lub środek przekazu jest przekazem nabierają nowego znaczenia.
Wydawnictwa Naukowo-Techniczne udostępniają polskiemu czytelnikowi tłumaczenie ostatniego wydania słynnej książki McLuhana. Dowie się z niej, dlaczego czasy, w których żyjemy, można uznać za Wiek Informacji, jak środki przekazu oddziałują na nasze życie psychiczne i społeczne, co to są mass media i dlaczego jedne środki przekazu są zimne, a drugie gorące. Dziś, kiedy za pomocą Internetu informacja dociera do nas natychmiast, kiedy nie istnieją granice czasu i przestrzeni, warto się zastanowić, jakim środkiem przekazu w świetle teorii McLuhana jest Internet i jaki ma wpływ na zmiany w naszym życiu kulturalnym, społecznym i politycznym.
 
Spis treści

Wprowadzenie do wydania
MIT Press
Wieczna teraźniejszość

Część I

Wstęp

1. Środek przekazu sam jest przekazem
2. Gorące i zimne środki przekazu
3. Odwracanie przegrzanego środka przekazu
4. Miłośnik gadżetów
Narcyz jak narkoza
5. Energia hybrydowa
Les Liaisons Dangereuses
(Niebezpieczne związki)
6. Środki przekazu jako translacje
7. Wyzwanie i upadek
Nemezis zdolności tworzenia

Część II

8. Słowo mówione
Kwiat diabła?
9. Słowo pisane
Oko za ucho
10. Drogi i papiery szlaki
11. Liczba
Charakterystyka tłumu
12. Ubranie
Przedłużenie naszej skóry
13. Mieszkanie
Nowe spojrzenie i nowy pogląd na świat
14. Pieniądz
Karta kredytowa biedaka
15. Zegary
Zapach czasu
16. Druk
Jak w nim kopać
17. Komiksy
MAD jako przedsionek telewizji
18. Słowo drukowane
Architektura nacjonalizmu
19. Koło, rower i samolot
20. Fotografia
Burdel bez ścian
21. Prasa
Rządzenie za pomocą przecieków prasowych
22. Samochód
Mechaniczna panna młoda
23. Reklama
Ściganie się z sąsiadami
24. Gry
Przedłużenia człowieka
25. Telegraf
Społeczny hormon
26. Maszyna do pisania
Ku epoce żelaznych fanaberii
27. Telefon
Mosiądz dźwięczący czy symbol brzmiący?
28. Fonograf
Zabawka, która obkurczyła narodową pierś
29. Film
Świat na szpuli
30. Radio
Plemienny bęben
31. Telewizja
Nieśmiały olbrzym
32. Broń
Wojna ikon
33. Automatyzacja
Uczenie się życia

Ważne pojęcia
Dodatkowa literatura na temat mediów
Indeks osobowy

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:160x240 mm
  • ISBN-13:9788320429848
  • Numer katalogowy:108092

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher