Niestety, nie zdążymy dostarczyć tego produktu przed Świętami

Polska w handlu światowym.

okładka

Polska w handlu światowym.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

W książce pokazano zmiany w handlu światowym na przełomie XX i XXI w. oraz miejsce i rolę Polski w tym handlu. Autorki skupiły uwagę na:
* regionalizacji i globalizacji w handlu światowym;
* teoriach handlu międzynarodowego i ich ewolucji w ostatnich latach;
* miejscu Polski w handlu światowym;
* zmianach w polskiej wymianie międzynarodowej w związku z członkostwem w UE;
* regionalnych porozumieniach integracyjnych;
* czynnikach decydujących o intensywności polskiego handlu wewnątrzgałęziowego z UE.
Książka jest przeznaczona dla studentów ekonomii, zarządzania, międzynarodowych stosunków gospodarczych, europeistyki, handlu międzynarodowego, a także dla osób zajmujących się lub zainteresowanych wymianą międzynarodową.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:160x235 mm
  • Liczba stron:272
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788320818376
  • Data wydania:25 sierpień 2009
  • Numer katalogowy:108002

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher