Marketing relacji. Koncepcja i stosowanie.

okładka

Marketing relacji. Koncepcja i stosowanie.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

*Opis podstawowych narzędzi
*Wyjaśnienie istoty tzw. Programów lojalnościowych
*Przykłady najlepszych działań stosowanych w praktyce
Książka zawiera modelowe ujęcie marketingu relacji, prezentujące nowe instrumenty pomiaru działań marketingowych. Przedstawia konkretne metody tworzenia długookresowych więzi z klientami, wykorzystywane przez przedsiębiorców.

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Academia Oeconomica
  • Format:150x230 mm
  • Liczba stron:360
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788373874428
  • Data wydania:2004
  • Numer katalogowy:107499

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher