OPIS
Co sprzedawca powinien wiedzieć o ludziach czyli jak dogadać się z każdym klientem Może już miałeś do czynienia z czymś takim. Trafia się klient, na którym łamiesz sobie zęby. Angażujesz wszystkie umiejętności, całe doświadczenie, zapał - i nic. Bądź jednak spokojny. Dzięki metodzie, którą przedstawię w tej książce, uda Ci się "podejść" także tych pozornie nieprzystępnych klientów. Stosuję tę metodę od lat, propaguję ją wśród sprzedawców i doświadczonych trenerów sprzedaży i wciąż spotykam się z pozytywnym oddźwiękiem. Metoda INSIGHTS® jest przekonującą, łatwą do opanowania, zorientowaną na praktykę techniką, przynoszącą zadziwiające efekty. Nauczysz się zarządzać relacjami międzyludzkimi i nawiązywać kontakt z każdym klientem Oceniać własne oddziaływanie na innych i dopasować swój styl sprzedaży do potrzeb klienta - by wypaść przekonująco i szczerze. Zyskasz wierność klientów - gdy przekonają się do ciebie - i odzwierciedli się to w wysokości twoich obrotów (Frank M. Scheelen, Wstęp) Wykorzystaj nowatorskie techniki, z których korzysta jeszcze niewielu najlepszych sprzedawców, i zostań dzięki nim następnym mistrzem sprzedaży.