Telewizja interaktywna a prawo autorskie.

okładka

Telewizja interaktywna a prawo autorskie.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Telewizja interaktywna stanowi obecnie jedno z najważniejszych wyzwań, także dla prawa autorskiego. Prezentowana książka jest pierwszą w Polsce monografią dotyczącątej tematyki. Rozważania prowadzone są z perspektywy nie tylko prawa krajowego, ale także międzynarodowego oraz prawa Unii Europejskiej.

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Monografie
  • Format:145x206 mm
  • Liczba stron:211
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788375260717
  • Data wydania:2007
  • Numer katalogowy:104183

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher