Niestety, nie zdążymy dostarczyć tego produktu przed Świętami

Przedsiębiorstwo w warunkach globalnej konkurencji.

okładka

Przedsiębiorstwo w warunkach globalnej konkurencji.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

W XXI wieku sukces gospodarczy każdego podmiotu jets uwarunkowany jego zdolnością do stawienia czoła globalnej konkurencji. Zdolność przedsiębiorstwa, regionu czy też państwa do sprostania konkurencji była od zawsze determinantą ekonomicznego powodzenia oraz dobrobytu. Jednak dzisiejsza globalna konkurencja przyjmuje zupełnie inny wymiar niż zjawisko konkurencji, z jaką zmagały się podmioty gospodarcze przez niemal cały XX wiek. Różnica ta nie sprowadza się wyłącznie do samej intensywności zjawiska, ale można mówić o jego zupełnie nowym wymiarze jakościowym. Najważniejszym wyznacznikiem tej nowej sytuacji jest wyeliminowanie barier nie tylko dla przepływu finalnych produktów, ale także likwidacji ograniczeń dla alokacji niemal wszystkich zasobów gospodarczych ponad granicami państw narodowych. Oznacza to niespotykany wcześniej skok w mobilności wszystkich czynników produkcji oraz czyni współczesny globalny rynek i globalną konkurencję zupełnie innymi, niż było to w okresie silnych państw narodowych i gospodarek oddzielonych wyraźnymi granicami.

Z wprowadzenia

DODATKOWE INFORMACJE

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher