Programowanie gier w DirectX.

okładka

Programowanie gier w DirectX.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Książka uczy jak tworzyć zaskakujące efekty specjalne w grach komputerowych. Wprowadza twórców oprogramowania na inny, wyższy poziom umiejętności. Obserwacja niektórych gier nasuwa nam pytanie \\"Jak oni to, u licha, zrobili?\\" Z tej książki można się właśnie tego dowiedzieć. Kto nie miał do czynienia z DirectX otrzyma wiele praktycznych wskazówek, które wprowadzają szybko w tę tematykę. Można tu znaleźć sposoby na tworzenie efektów 2D i 3D z maksymalnym wykorzystaniem możliwości kart graficznych. Trudno o bardziej doświadczoną osobę niż autor tej książki – prowadzi on od ponad dziesięciu firmę tworzącą gry komputerowe. Na płycie CD-ROM dołączonej do książki znajduja się dwie wersje pakietu SDK DirectX - w wersji 8 (w której były testowane przykłady) i w wersji 9 (komponenty przeznaczone dla programistów C/C++). Ponadto jest tam następujące oprogramowanie: NVIDIA® SDK 5.1, PYROMANIA, BITMAP FONTBUILDER (firmy LMNOPC), GALAXY (firmy DIARD SOFTWARE) oraz VECTORC COMPILER (firmy CODEPLAY).

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:170x240 mm
  • Liczba stron:896
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788372792815
  • Data wydania:2003
  • Numer katalogowy:102300

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher