Niestety, nie zdążymy dostarczyć tego produktu przed Świętami

Sztuka przytulania klientów. Dopieszczaj i pielęgnuj relacje w biznesie

okładka

Sztuka przytulania klientów. Dopieszczaj i pielęgnuj relacje w biznesie

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Mistrz obsługi klienta odkrywa swoje sekrety zbudowania długotrwałych biznesowych więzi i lojalności klienta. Fundujemy naszym klientom prysznic wytężonej uwagi. Nie mam ani cienia wątpliwości, że naszą filozofię da się zastosować w sprzedaży niemal wszystkiego – od silników samolotowych po woreczki z fasolą do gry.

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Biznes Bez Granic
  • Format:140x218 mm
  • Liczba stron:328
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788361732402
  • Data wydania:24 czerwiec 2009
  • Numer katalogowy:101519

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher