Dziennikarstwo wobec nowych mediów. Historia, teoria, praktyka.

okładka

Dziennikarstwo wobec nowych mediów. Historia, teoria, praktyka.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Nowe media powodują głęboką, choć nie w pełni jeszcze uświadamianą zarówno przez odbiorców, jak i nadawców przemianę kulturową. Jeden z ich badaczy pisze: "Na naszych oczach wyłania się nowa postać dziennikarstwa, do której podstawowych wyróżników zaliczyć należy: wszechobecność i powszechną dostępność oraz ilościowy wzrost informacji w skali globalnej i lokalnej, coraz silniejszy nacisk na aktualność relacji, interaktywność, narastający wpływ kontekstu multimedialnego i skrajną uległość wobec odbiorców. Wszystko to na wiele sposobów sprzyja dziennikarstwu, stwarzając dlań nowe szanse, ponieważ może ono - dzięki korzystnym zmianom natury technicznej i społecznej - ponownie zaangażować i przyciągnąć zniechęconą i wyalienowaną publiczność, odbudować swój autorytet i na nowo określić rozmytą tożsamość poprzez odwołanie się do funkcji i ról wymagających szczególnych kompetencji merytorycznych i moralnych...".

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Dziennikarstwo I świat Mediów
  • Format:160x240 mm
  • Liczba stron:448
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788324209491
  • Data wydania:16 czerwiec 2009
  • Numer katalogowy:101130

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher