OPIS
Książka stanowi zbiór prostych pomysłów, które pomogą każdemu pokonać kłopoty z koncentracją, organizowaniem się i produktywnością, a tym samym poprawić swoje wyniki w pracy. Wskazówki zaprezentowane są w przystępny sposób poprzez zastosowanie prostego schematu: co należy zrobić, jak to wykonać i jak wykorzystać prezentowany pomysł. Umożliwią każdemu radykalną zmianę we własnym funkcjonowaniu poprzez opanowanie takich pozornie banalnych umiejętności, jak: - zorganizowanie przestrzeni wokół siebie, począwszy od porządku na biurku, - radzenie sobie z dokumentami, e-mailami i innymi wiadomościami, - ustalanie priorytetów i konsekwentne przestrzeganie kolejności działań, - skuteczne zarządzanie własnym czasem, - kończenie w zaplanowanym terminie zadań i projektów, - radzenie sobie z przeszkodami wynikającymi z cech własnej osobowości. To książka dla wszystkich, którzy chcą stać się zorganizowani, skoncentrowani, produktywni - nie tylko w życiu zawodowym, lecz także prywatnym. Jej lektura - zgodnie z zamierzeniem autora - zabierając czytelnikowi niewiele czasu, pomoże w rozwiązaniu naprawdę wielu problemów.