OPIS
Niniejszy przewodnik stanowi rodzaj vademecum na temat narzędzi i metod elektronicznego przekazu, których znaczenie, w świecie zdominowanym przez nowoczesne technologie informatyczne i telekomunikacyjne, stale wzrasta. Autorka omawia wszystkie rodzaje procesu komunikacji elektronicznej, jego wpływ na współczesny biznes, metody zarządzania nim, a także sposoby uatrakcyjnienia (dodatki graficzne, prezentacje itp.).
Książka umożliwia zapoznanie się z najważniejszymi obszarami, aspektami i dziedzinami komunikacji elektronicznej, a więc:
* tendencjami w komunikacji elektronicznej (e-biznes, telepraca, przedsiębiorstwa internetowe),
* elektronicznymi narzędziami zbierania informacji (intranet, ekstranet, badania przez internet),
* elektronicznymi narzędziami przekazywania informacji w formie pisemnej (e-mail, faks, fora i czaty internetowe, wizytówki multimedialne),
* projektowaniem witryn internetowych,
* elektronicznymi narzędziami komunikacji werbalnej (prezentacje, konferencje elektroniczne, telefon),
* elektronicznymi narzędziami wykorzystywanymi w trakcie szukania pracy (projektowanie i rozpowszechnianie życiorysu w wersji elektronicznej, poszukiwanie pracy za pośrednictwem internetu).
W czasach, gdy efektywne przekazywanie informacji stanowi jedną z kluczowych kwestii, a ich forma jest tak samo ważna jak treści, książka ta stanowi cenną pomoc w codziennej pracy.