OPIS
Czołem!
Tym razem zamiast klasycznego wstępniaka, instrukcja obsługi. Punkt pierwszy - składniki. Wyrko, gramik. miętka podusia, zegarek i Produkt #8 (4/2001). Punkt drugi - czytanie. Znajdź dołeczek w wyreczku, umiejscowij się w nim (można kręcić tyłeczkiem). Załaduj faję, buchnij sobie i sprawdź godzinę. Najlepiej zacząć czytać około 23:47. Przebrnij przez strefę jaj (0siedle, 0powieści na sygnale, Jeż Jerzy, Pokolenia). Powinieneś poczuć się dobrze, bardzo dobrze. Czas na kibelek, szybkie odcedzanie kartofelków. Znów wyrko i buch. Dobija godz. 23:56. Witamy w strefie przygody (Dren, Gangsta), emocje i rozrywka gwarantowane. Pomyśl trochę nad Drenem i wróć do tekstów, łyknij Coś Mądrego, recenzje i pobocza. Buch, buch, buch. Jesteś śpiący i skołowany.
Nadejszła 1:29 a Ty trafiłeś do Strefy Kwasu. Zaczyna się niewinnie Wilqiem, potem radykalny Likwidator i na końcu konkretny kwas, mroczna bajeczka na dobranoc - Fantasmata. Koniec. Możesz iść spać, ale już żaden poranek nie będzie taki jak dawniej.
Rozkład jazdy:
- Osiedle Swoboda:Ballada o Bystrym 3
- str.3
-
Kot pocztowy i galeria - str. 24
- Jeż Jerzy
- str. 26
-
Recenzje - str. 29
- Opowieści na sygnale
- str. 30
-
Coś mądrego - str. 40, 69
- Pokolenia Saga Gangsterska
- str.42
-
Pobocza - str. 47
- Zdzisław the Kruk
- str. 51
-
Impreza i Biały kruk - str. 54
- Dren:Sirena epizod ostatni
- str.56
- Gangsta epizod 4
- str. 71
-
Strefa Kwasu - str. 81
- Wilq
- str. 82
- Likwidator
- str. 85
- Fantasmata
- str. 91