OPIS
Rainer Knizia, czerpiąc inspirację z feudalnej Japonii stworzył arcyciekawą grę. Przez stulecia Samuraj był uosobieniem niezrównanej siły, niewzruszonej lojalności i wewnętrznej harmonii. O potędze Samuraja decydują trzy rzeczy: chłopi reprezentowani w grze przez pole ryżowe, duchowieństwo reprezentowane przez Buddę i szlachta reprezentowana przez hełm. Aby stać się Samurajem człowiek musi mieć wsparcie w jednej z tych sił i mieć silne powiązania w pozostałych dwóch.
Na początku rozgrywki gracze umieszczają pionki pól ryżowych, Buddy i hełmów w miastach i wioskach znajdujących się na planszy. Podczas gry będą zdobywali te pionki używając swoich żetonów. Wszyscy gracze posiadają zestawy składające się z 20 żetonów o różnych funkcjach. Zestawy te są identyczne, różnią się jedynie kolorem. Gracz, który będzie rozmieszczał swoje żetony najbardziej rozważnie zostanie zwycięzcą.