OPIS
Gdzieś w chylącej się ku upadkowi Krainie Czarów Burektor Uniwersytetu Magii studiuje tekst pradawnej przepowiedni. Wynika z niej, że jedynie tajemniczy Wybraniec ma moc wystarczającą, aby zdemaskować Tego, Który Tak Potwornie Mąci i powstrzymać jego niecne knowania. Brzęk tłuczonego lustra przerywa gorączkowe rozważania Czarodzieja - oto przez jego gabinet przelatuje z okrzykiem: „No nie wierzę!” monstrualnych rozmiarów kret. W ślad za nim do Krainy Czarów wkracza dzielny pies Reksio.
Trzecia część przygód Reksia gwarantuje wiele godzin doskonałej zabawy. Wraz z Reksiem gracz odwiedzi 5 różnorodnych krain, gdzie pozna 30 barwnych i oryginalnych postaci. Czeka na niego mnóstwo zakręconych zabaw - od gier zręcznościowych po zadania logiczne. Nauka czarów, latanie na miotle, podróże na smoku, magiczne pojedynki, tajemnicze labirynty, liczne zagadki i łamigłówki to jedynie mała część atrakcji, które czekają na Reksia w Krainie Czarów. A wszystko to tradycyjnie doprawione dużą dawką humoru. Nowością w grze jest alternatywne zakończenie.