Król Wilków.

okładka

Król Wilków.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Młody historyk i wyśmienity kendoka - Iwa wyrusza na wyprawę Jedwabnym Szlakiem, gdzie ginie bez wieści. Jego ukochana - Kyoko, podąża za nim, by go odnaleźć. Dziewczyna nie traci nadziei i wierzy, że Iwata żyje. Gdy podczas poszukiwań odkrywa amulet, który chłopak otrzymał od niej na szczęście, na niebie otwiera się wielki wir. Wciąga Kyoko i przenosi ją do XIII wieku - świata pełnego wojen i okrucieństwa. Do okresu, gdy panował Król Wilków.

Tom jest zbiorczym wydaniem dwóch historii Król Wilków i Legenda Króla Wilków, stworzonych przez autorów bestsellerowych japońskich komiksów - Buronsona (Hokuto no ken) i Kentaro Miurę (Berserk).

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Król Wilków
  • Format:130x180 mm
  • Liczba stron:416
  • Oprawa:miękka
  • Papier:matowy
  • ISBN-13:9788360740248
  • Data wydania:1 lipiec 2009
  • Numer katalogowy:92716

PRODUKT NALEŻY DO KATEGORII

ZOBACZ PRZYKŁADOWE PLANSZE

przykładowa plansza
przykładowa plansza
przykładowa plansza

RECENZJEjak działają recenzje?

Fascynujące

Wyjątkowa kreska, ciekawa fabuła, no i ta objętość! Do tego obsługa Gildii należy do najwspanialszych na świecie. Profesjonalny sklep!

Autor: Sylwestra Polanowska Data: 04.12.2012
Nie zawodzi

Komiks kupiłem głównie dla rysunków Miury, ale dostałem więcej niz się spodziewałem. Może nie wszystkie rozwiązania fabularne uważam za trafione to komiks czyta sie doskonale.

Autor: Sargon Data: 27.08.2015
Dobra prosta Manga z idealnymi Rysunkami

416 Stron rysunkow tworcy WSPANIALEGO BERSERKA ;) kupiona glownie dla ilustracji ale w pamieci zostanie takze za fabule

Autor: Daii Data: 16.11.2018
KRÓL MIURA

Kentarō Miura to autor najbardziej kojarzony ze swojej kultowej już serii „Berserk”. Należy jednak pamiętać, że obok niej w naszym kraju ukazał się też dwie krótkie opowieści, nad którymi pracował. Jedną nich, tą zdecydowanie obszerniejszą jest „Król wilków”, tradycyjnie świetnie narysowana opowieść, która łączy w sobie urban fantasy z typowymi dla Miury elementami, które usatysfakcjonują wszystkich miłośników komiksów autora.

Autor: Michał Lipka Data: 02.12.2019
Przyjemny akcyjniak

Początek XIII wieku, wielkie podboje imperium mongolskiego, potężny i niezwyciężony Czyngis-chan. Trzy elementy, które mogłoby świadczyć o ciekawej historii i pewnej edukacyjnej wartości dodanej danego dzieła. Niestety nie w tym przypadku, to co początkowo wydaje się intrygujące, szybko okazuje się prostą wydmuszką. Fikcja literacka, w której prawda historyczna stanowi malutki wycinek całości. Pewne zamieszczone tutaj fakty mogą stanowić malutką iskierkę rozpalającą ogień ciekawości niektórych czytelników, zachęcając ich do szukania innych materiałów na temat panowania Czyngis-chan, jednak w głównej mierze chodzi tutaj o prostą i niewymagającą rozrywkę. Fabuła, której autorem jest Buronson, jest prosta, momentami wręcz infantylna, z pewnymi lukami logicznymi i kilkoma mniejszymi lub większymi absurdami. Poziom historii pozostawia bardzo wiele do życzenia, szczególnie jeśli weźmiemy pod uwagę inne dzieła twórcy. Autor nigdy nie słynął z niebywale rozbudowanych dzieł, w których można się zagłębić i doszukiwać ukrytych treści, jednak starał się on wprowadzać do swoich tytułów pewną dozę wielowymiarowości. W tym przypadku najwyraźniej stwierdził on, że od czasu do czasu trzeba zaoferować rynkowi coś prostego, niezbyt wymagającego, co załapie się do segmentu „przeczytać, dobrze się bawić i zapomnieć”. W tej materii manga sprawdza się doskonale i pomimo wyraźnych braków scenariuszowych, czyta się ją zaskakująco bardzo przyjemnie i niebywale szybko. Pochłonięcie ponad 400 stron komiksu, nie trwa nazbyt długo, co jest pokłosiem dość oszczędnego operowania słowem pisanym. Ilość zamieszczonego w dziele tekstu jest bardzo mała, a główny nacisk położony jest na rysunki. Warstwa artystyczna dzieła, za którą odpowiedzialny jest Kentarō Miura, to jeden z głównych powodów wydania części zasobów swoje portfela i powiększania swojej domowej biblioteczki. Każdy kolejny rysunek to pokaz niebywałego talentu twórcy (szczególnie biorąc pod uwagę jego młody wiek w momencie prac nad tytułem) oraz wyraźne poszukiwanie własnego stylu, który zacznie się mocniej klarować w późniejszych jego dziełach. Niebywała dbałość o pewne detale oręża, architektury czy strojów oraz poruszający dynamizm kolejnych krwawych scen batalistycznych to znak rozpoznawczy grafik Kentarō. Każdy kolejny kadr komiksu to pokaz mocno przesadzonej „męskości”, w której postacie skupiają się na zasadzie czterech przyjemności: pozabijać, pojeść, popić i por… Testosteron wylewa się z kolejnych stron pełnimy wiadrami, serwując czytelnikowi dość intensywną terapię hormonalną. Dość wyraźna są niestety również pewne problemy twórcy z utrzymaniem odpowiednich proporcji ciał, które momentami są karykaturalnie wielkie, ale doskonale wpasowuje się to w „akcyjny” klimat mangi. Taki styl artystyczny oczywiście nie każdemu musi pasować, jednak trudno mu odmówić pewnej specyficznej i hipnotyzującej formy.

Autor: PopKulturowy Kociołek Data: 06.12.2019

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher